20 Mayıs 2010 Perşembe

Türkiye'nin İlk Organik Tavuk Markası;Orvital

Artık unutulmaya yüz tutan tavuk etinin gerçek lezzeti geri döndü.. Türkiye'nin ilk organik tavuk eti üretimini yapan Orvital ürünlerini tüketicilerin beğenisine sunuyor. Piyasada satılan konvansiyonel tavuklar 42 günde kesime gelirken bu tavuklar GDO'lu yem yemeden, açık havada rahatça gezerek ve 81 günde kesime geliyor. Yetiştirilmesinde hiçbir hormon, antibiyotik vb kimyasal kullanılmayan Orvital tavuklarının yetiştilme,kesim,paketleme süreçleri IMO tarafından sertifikalandırılmış. Konvansiyonel yöntemlerle kafeslerde yetiştirilen, yumurtadan ilk çıktığı günden kesim gününe kadar gün yüzü görmeyen tavuklara göre stres ve aşırı besleme olmadan büyütülen bu tavukların etleri de hem daha sağlıklı hem de daha lezzetli... Sağlıkla ve afiyetle tüketmeniz dileğiyle...

2 yorum:

cilek dedi ki...

Orvital tavuk ,çocukluğumda bıraktığımız ,unuttuğumuz bir lezzet.
Tansaş'ta satılıyordu ve ben sırf tavuk almak için gider oldum ama bu mutluluğum kısa sürdü.Satışına son verdiler.Üzüldüm çünkü başka bir yerde de bulamadım.
Avrupa yakası Satış yerleri hakkında bilgi verirseniz sevinirim.

Sıcak Paylaşımlar Aysel dedi ki...

Şimdiki tavukların hiç lezzeti yok... Ürünlerinizi nerelerse satışa sunuyorsunuz. Ben Ankaradayım... İyi Çalışmalar...